Translate

3 Şubat 2015 Salı

Psikopat / Wattpad




Bugün size watty fenomenlerinden birini tanıtacağım. Aslında bu kitabı ilk gördüğümde başlasam mı başlamasam mı karar verememiştim. Şahsen şüpheye düşmüştüm ne kadar iyi olabilir ki diye. Ama beklediğimden iyi çıktı kesinlikle okumadan geçmeyin derim.










Wattpad Tanıtımı:


"Kalbimin göğüs kafesinin içinde gümbür gümbür attığını duyabiliyordum. O kadar hızlıydı ki başka hiçbir şey duyamıyordum. Korkumu anlatabilecek bir kelime yoktu. Hiçbir şey yapmadan sadece ona bakıyordum. 


'Yarın akşam bana geleceksin.' dedi ve saçımı kulağımın ardına itti. Parmakları yanağımdan çeneme doğru indi. Dokunuşu insanı kandıracak kadar yumuşaktı ama gözlerindeki bakış bir okadar sertti. Bu teması beni heyecanlandırmıştı. Bunun olmaması gerekiyordu!

 Hem nasıl böyle bir şey isterdi benden!? Böyle hissettiğim için hem kendime hemde beni bu duruma sokup böyle bir şey isteyen Kağan'a sinirlendim. Bunun verdiği adrenalinle,

'Hayır.' dedim. Sesim çok yüksek çıkmıştı ve tüm gücümü kullanarak ellerimi göğüslerine koyarak onu ittim. 

Kağan bir iki adım gerilemek zorunda kalsa da istifini hiç bozmadı. Benimle göz temasını koruyarak bir kaşını kaldırdı ve alay edercesine yüzünde bir gülümseme belirdi.

Bu gülümsemenin altında 'seni şuan bile bitirebilirim' sözleri yatıyordu."



Buket'in babası iflas etmiştir ve Ankara'ya taşınmak zorunda kalmıştır. Lüks hayatını, arkadaşlarını, sevgilisini ve özel okulunu geride bırakmak zorunda kalmıştır. 
Taşındığı mahalle pek de tekin bir yer değildir. Hatta Buket mahalleden epey korkmuştur.
Şans da bu ya annesi markete gönderdiği akşam bir kaç çocukla karşı karşıya gelir. Bu çocuklardan biri de Kağan'dır. Henüz kim olduğunu bilmediği, tanımadığı ancak hayatını değiştirecek olan Kağan.



Yazarımız MihriMavi'nin elinden çıkan Psikopat ilk başta klişe gibi gelse de aslında hiç de öyle değildir. Bir süre sonra olaylar derinleşmeye ve beklediğimden de iyi gitmeye başladı. İlk kitap sezon finali verir vermez burada paylaşmaya karar verdim ve evet ikinci bir kitap daha çıkacak.
Şuan ki mevcut bölüm sayısı toplam 74 uzun uzun okuyabileceğiniz bölümler var yani.

Ana karakter olarak kullandığı kişilere gelirsek:



Crystal Reed - Buket 





Vini Uehara - Kağan 


Şimdilik benden bu kadar umarım okuduğunuz da beğenirsiniz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder