Translate

6 Şubat 2015 Cuma

God Eater Animesinin Tanıtım Videosu






God Eater Animesinin Tanıtım Videosu Yayımlandı

Bandai Visual, ufotable tarafından yapılacak God Eater anime serisinin tanıtım videosunu yayımladı. Tanıtım videosunda serinin 2015 Yaz sezonunda başlayacağı da açıklandı. Animeye uyarlanacağı haberi duyurulduktan sonra oyunun hayranları tarafından nasıl olacağı merak konusu olmuştu. Seriye ait bilgiler ve tanıtımlar ve özellikle de animasyon şirketinin ufotable olacağı duyurulduğunda beklentiler daha da artmıştı. Yayımlanan video ile birlikte animenin nasıl olacağı hakkında biraz ipucu verildi ancak animedeki sahneler yerine daha çok oyunları ön plana çıkardığından anime serisine özel yeni bir tanıtım videosu konusunda talepleri de beraberinde getirdi.







Daha önceki haberimizde yapım kadrosundan bahsettiğimiz anime şüphesiz bu yazın en beklenen serilerinden birisi olacak. Peki siz animesi hakkında neler düşünüyorsunuz? ufotable sizce istenilen şeyi verebilecek mi dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder