Translate

13 Nisan 2015 Pazartesi

Nisekoi Sezon 2




Tür: Romantik, Komedi, Shounen

Diğer İsmi :Fake love !

Yayımlanma Tarihi: 10 Mart 2015

Mangaka: Naoshi Komi

Başlıca Seiyuular: Koki Uchiyama, Nao Toyama, Kana Hanazawa, Yuki Kaji…

Firma/stüdyo: Madman Entertainment, Aniplex of America



Nisekoi macerası kaldığı yerden devam ediyor. İlk seri benim açımdan gayet başarılı bir performans sergilemişti. 23 dakikanın her anında çok eğlenmiştim; nasıl geçtiğini anlamamıştım doğrusu. Tabii ki üst düzey bir performans sergileyen animenin 2.sezon beklentileri de üst düzey oluyor. Acaba beklentileri karşılayacak mı, hikayeye eklenen karakterler olacak mı ya da hikaye beklenildiği gibi devam edecek mi gibi pek çok soru oluştu şahsen aklımda. İlk önce birinci sezondaki karakter ve müzik uyumuna bayılmıştım. Çok iyi bir bütün olmuştu. Raku’ya ve Chitoge ye bayılıyorum. Karakterler arasındaki uyum diye ben buna derim. Shounen denilince kesinlikle akla gelecek serilerdendir Nisekoi.




İlk serinin finalinin havada kaldığı aşikardı. Ne ortadaki olay çözülmüş ne de havadaki ‘ aşk ‘kokusu hedef kitleye hissettirilmişti. Eğer yeni sezona başlanmasaydı -ki bunu düşünmek bile istemiyordum- bütün bu olumlu hava yok olurdu. Yeni sezon haberini aldığımdan itibaren kendimi ciddi anlamda mutlu hissettim. Yeni sezon yorumuna gelecek olursam; “iyi ki bu seri var” dememe bir kez daha şahit oldum. Aşırı sempatik bir başlangıç yapıldı. İlk bölüm Chitoge’nin Raku’ya duyduğu aşkla başlıyor. Aslında aşık olduğuna kendisi bile inanamıyor çünkü onun gibi akıllı, alımlı ve başarılı bir kızın öyle şebelek birine ilgi duyması ‘büyük hata’. Gel gör beni aşk neyledi diyerek güzel Chitoge’nin aşk sancıları başlıyor. Kendisini Raku’ya göstermeye hatta onun dikkatini çekmeye çalışıyor, yapmadığı şeyleri yapıyor. O hiç çıkmayan, değişmeyen kurdelesini bile değiştiriyor ki ‘kütük’ Rakuchan’ımız değişikliği anlasın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder