Translate

22 Kasım 2014 Cumartesi

Haikyuu!!





Son zamanlarda Kuroko'dan sonra şöyle güzel bir anime arıyordum ki aradığımı buldum. Tabii durur muyum hemen bitirdikten sonra sizinle paylaşayım dedim. Hadi bir de konusuna bakalım :D



KONUSU:







Hinata sokak da arkadaşlarıyla bisiklet sürerken televizyonda gösterilen bir voleybol maçı dikkatini çeker. Tam o sırada da Karasuno'nun "Küçük Dev" diye adlandırdıkları oyuncusu smaç basmak için hava sıçramıştır. Hinata gördüğü bu sahneden o kadar etkilenmiştir ki voleybol oynamaya başlamıştır. İlk başlarda erkek voleybol takımında kimse olmasa da sonunda kendine bir takım toplamayı başarır.








Yaklaşık olarak 3 yıl 3 ay sonra Hinata takımıyla birlikte turnuvalara katılmayı başarır. İlk defa ciddi bir maçta oynayacak olan Hinata oldukça heyecanlıdır ve kendini her türlü zorluğa hazırlamış. Kazanacağına olan inancı çok büyüktür.











Ancak ilk defa turnuvaya çıkmanın talihsizliği mi dersiniz yoksa başka bir şey mi bilemem, Hinata'nın ilk rakipleri oldukça güçlü bir takımdır. Ayrıca takımda "Saha'nın Kralı" lakaplı Tobio Kageyama vardır. Çok iyi bir pasördür ve takımın hareketlerini maçta o kontrol etmektedir. 











Hinata her ne kadar çabalasa da takımının tecrübesizliği ve antrenmansızlığı yüzünden maçı kaybetmişlerdir. Ancak o kaybettikleri maçta bile yeteneğini kullanarak akıllıca bir sayı yapan Hinata'ya "Son 3 yıldır ne yapıyordun?" diye soran Tobio'nun sorusuyla iyice hüsrana uğrar.











Maç çıkışı her ne kadar arkadaşları Hinata'yı teselli etmeye çalışsa da pek de başarılı olamazlar. Bu sırada takımıyla giden Tobio'yu gören Hinata onu durdurur ve eninde sonunda onu yeneceğine dair söz verir. Tobio ise ona sadece en güçlülerin ayakta kalacağını ve eğer onu yenmek istiyorsa güçlenmek zorunda olduğunu söyler.












Ortaokuldan mezun olduktan sonra çok istediği lise Karasuno'ya kayıt olan Hinata direk voleybol kulübüne katılır. Ancak spor salonuna gittiğinde en son beklediği şey ise Tobio'yu antrenman yaparken görmektir.


Anime toplam 25 bölüm ve 2.sezonu gelecektir. Ben izlerken çok eğlendim hatta maçlarda "Topu biri tutsun! - Hadi son bir sayı daha!" kendimi kaybedip aşırı bir heyecanlandığımı biliyorum. 

Tabi şöyle bir durum daha var. Şuan beynimin içindeki karakterlerin son durumu tamamen böyle;


Eğer siz de Kuroko No Basket hayranlarından biriyseniz ilk başta iki anime arasındaki farklılıkları daha sonra da benzerlikleri arayabilirsiniz. Tabii ki de bu sıra tam tersi olabilir. Her neyse benim ilk spor animem olan Kuroko'nun yeri benim için ayrıdır. Ama kim bilir belki de 2. sezonuyla favori anime listemde Haikyuu!! da ilk sıralara yükselebilir. 
Çenem düştü akşam akşam neyse tanıtımlara bakıp hemen başlayın derim :)




Tanıtım Videosu:






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder