Translate

10 Nisan 2016 Pazar

Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge



Tür: Komedi, Günlük Hayat

Yayımlanma Tarihi: 09.04.2016

Bölüm Sayısı: 12

Yönetmen: Kawatsura Shinya

Senaryo: Omode Akemi

Stüdyo: Silver Link.

Başlıca Seiyuular: Ono Kensho (Tanaka), Hosoya Yoshimasa (Oota)

Mangaka: Uda Nozomi

Açılış: Utatane Sunshine (うたたねサンシャイン)” – Unlimited tone

Kapanış: BON-BON – CooRie

Tanıtım videosunu gördüğüm andan itibaren seveceğimden emin olduğum Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge, beni kesinlikle hayal kırıklığına uğratmayan bir seri olarak nisan animelerim arasında yerini aldı. Sevimli ve uyuşuk Tanaka, anne rolünü üstlenmiş arkadaşı Oota ve sonraki bölümlerde eklenecek olan renkli karakterleriyle sezonun hem sakin hem eğlencelik serisi oldu benim için.



Bölümler arası konu bütünlüğü olmayan Tanaka-kun’da, bir grup liseli öğrencilerin günlük okul hikayelerini izleyeceğiz. Tanaka, normalden çok daha fazla uyuşuk bir karakter. Öyle ki daha kendi kıyafetini değiştirirken bile başkalarının yardımı gerekiyor. Tanaka’nın bu zamana kadar hayatta kalmasının en büyük etkeni ise sınıf arkadaşı Oota’dır. Oota ise Tanaka’nın sorumluluğunu üstlenmiş bir karakter. Ne zaman Tanaka bir yerlerde uyuyakalsa Oota onu sırtlayarak gideceği yere götürür. Tanaka’nın aksine Oota karakteri atletik, güvenilir ve enteresan bir şekilde Tanaka’ya karşı anaç bir tutum izlemektedir.



Dediğim gibi konu bütünlüğü olmadığı için bölümün en heyecanlı yerinde bitmesi ya da bir sonraki bölümü sabırsızlıkla bekleme gibi bir durum yok. Oldukça rahat bir anime hatta o kadar rahat ki Tanaka’nın uyuşukluğu tüm seriye bulaşmış durumda. Seri aksiyondan çok çok uzak olduğu için hareketlilik severlere kesinlikle önermem. Tam bir konu olmasa da günlük hayatı işleyiş biçimlerini beğendim. Bu yüzden serinin sakinliği sıkıcılık vermemiş aksine Tanaka’nın sevimlilikleri tebessüm ettiriyor.





Animasyonları güzel özellikle benim sevdiğim arka plan ve nesne çizimlerine çok özen gösterilmiş. Karakter çizimleri bence tam slice of life tarzı bir animeye uygun, daha parlak ya da gösterişli olsaydı aynı tadı vereceğini hiç sanmıyorum. Müzikleri ise seriye uygun fakat beğendiğim söylenemez.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder