Translate

1 Mart 2015 Pazar

Kış Güneşi - Jennifer L. Armentrout




Kitap Adı: Kış Güneşi ~ Frigid
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Sayfa Sayısı: 316
Basım Yılı: 2014
Yayın Evi: DEXPlus


Kitap Tanıtımı:

"21 yaşındaki Sydney, Kyler'a ezelden beri aşık. Ne yazık ki Kyler onu atlıkarıncadan ittiği ve Sydney'in de karşılığında Kyler'a çamur yedirdiği günden beri sıkı dostlar. Kyler tam bir çapkın, bir kızın yanında iki geceden fazla duramıyor. Syd kendini gittikçe daha kötü hissediyor. Ancak okuldaki son yılda duygularını itiraf ederek ilişkilerini berbat etmek istemiyor. Kyler'ın gözünde ise Syd hep ulaşılmaz bir noktada, adeta mükemmelliğin simgesi. Syd'in onu hayatta bırakmayacağını düşünüyor. Bir gün Kyler'ın dağ evine kayak tatılıne gidiyorlar ve bütün saklı duygular gün ışığına çıkıyor. Ama küçük bir sorun var. Evde yalnız değiller.
Obsidiyen ile başlayan LUX serisi ve Melez Sözleşmelerinin dünyaca ünlü yazarı Jennifer L. Armentrout'tan çok sıcak bir hikaye..."


Jennifer'ın elinden çıkan ve beni benden alan kitaplarından birini sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bu kitabı LUX serisinin devam kitabını beklerken okumuştum. Her yazarda olur mu bilmem ama bazılarında yazdıkları bir önceki kitabın etkisi yeni çıkarılan kitaplarına yansıyor. O kitaptan parçalar görüyorsunuz. Ama Jennifer bunu kontrol etmeyi o kadar iyi biliyor ki her kitabında ayrı bir tat veriyor. Eminim siz de okurken çok beğeneceksiniz.


Alıntılar


"Sydney Bell her zaman bana birkaç gömlek fazlaydı ve hep öyle olacaktı." 
 -Kyler Quinn



"Sen beni parkta yere düşürdüğün günden beri seni seviyorum. Yemin ediyorum, o gün bugündür aşığım sana."
-Sydney Bell





"'Ben seni tüm hayatım boyunca sevdim,'dedi gözlerini gözlerime kilitleyerek.'Ve eğer bana izin verirsen hayatımın geri kalanı boyunca da seni seveceğim, Syd"  -Kyler Quinn




"Sana kötü haberlerim, nefis kötü haberlerim ve çok lezzetli kötü haberlerim var."
"Kötülük, nefis ve lezzetli gibi sıfatlarla tanımlanamaz bir kere."



"Syd okul kütüphanesinin önünde dikilirken onu sevdiğimi anlamıştım. Öyle arkadaşça bir sevgi değildi bu. Kardeşçe bir sevgi de değildi. Onu bütün bunları aşan bir şekilde seviyordum. Ona âşıktım." -Kyler Quinn


"Anne?" 
Bir an duraksama oldu. "Sydney? Sen misin?" 
Benim bilmediğim başka çocukları mı vardı bunların?"




"Sen tek gecelik bir ilişkiden çok daha iyisin Sydney.Bunu sana yapamam.
Sen o kızlara hiçbir şekilde benzemiyorsun. 
Bundan çok daha fazlasını hak ediyorsun." 
-Kyler Quinn




Onu seviyordum. Tanrım, onu çok seviyordum. 
Bunca zamandır ona bunu söylememiş olduğuma inanamıyordum. 
Salağın tekiydim ben ama şanlı bir salaktım. 
-Kyler Quinn


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder