Translate

9 Haziran 2014 Pazartesi

The Musical

























Yeni başladığım bir dizi o kadar beğendim ki hemen sizinle paylaşmak istedim. Bu arada bloğumu beğenip beğenmediğiniz ya da yazılarımı sevip sevmediğinizi merak ediyorum. Yorum atarsanız çok sevinirim. Hadi şimdi dizimizin konusuna geçelim :)





KONUSU:
















Go Eun Bi Tıp Fakültesi öğrencisidir ve 3. sınıftadır. Eun Bi müzikalleri çok sever hatta ders konularını bile şarkı söyleyerek ezberlemektedir. Ancak bir gün çok sevdiği müzikal oyuncusunun bir müzikalini izler ve müzikal oyuncusu olmaya karar verir. 80 denemeye girer ve hepsinde de başarısız olur. Kız denemelerinde de başarısız olunca erkek denemelerine girmeye karar verir ve tabii ki kız olduğu anlaşılır ve kapı dışarı edilir.



























Hong Jae-Yi ünlü bir bestecidir. Go Eun Bi ile tesadüf eseri bir karşılaşmasında ona sesiyle herkese acı çektireceğini ve müzik söyleme hayali varsa vazgeçmesini söyler. Aslında kızımızı seçmelere katılmaya iten şey de budur. Ancak bir sonraki karşılaşmalarında Jae-Yi ondan şarkı söylemesini ister ve kızımız kendi sözlerini uydurarak şarkı söyler. Birbirlerini tanıdıklarında ise çok şaşırırlar ancak Jae-Yi Eun Bi'ye yardım etmeyi teklif eder ve kızımız da kabul eder.


















Bu kişi ise (benim dizi boyunca gıcık olduğum karakter) Bae Kang-Hee çok ünlü bir müzikal oyuncusu ve kızımızın idolü. Kang-Hee daha önce Jae-yi ile birlikteymiş bu yüzden onu Eun Bi ile görünce kıskanır ve onu geri kazanmaya çalışır.

















Yoo Jin çok ünlü bir müzik yapımcısıdır. Yarışmalar da Eun Bi'nin erkek olmadığını anlayan kişidir. Her ne kadar ilk başta kızımıza karşı kötü davransa da daha sonra ona karşı bir şeyler hisseder. 


 Dizi toplam 15 bölümden oluşuyor. Sıkılmadan izlediğim dizilerden biri daha. Eğer müzik ve Kore dizilerini bir arada seviyorsanız bu K-Drama tam size göre :D


Tanıtım Videolarımız:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder