Translate

9 Haziran 2014 Pazartesi

Ma Boy
























Evet arkadaşlar yeni bir dizi ile karşınızdayım. Bu bir arkadaşımın önerisi üzeri izlediğim bir mini dizi. Bu kadar geç izlememin sebebi ise 3 bölümlük bir dizi olması. Ancak her ne kadar ilk başta 3 bölüm diye izlemesem de o 3 bölümde 16 bölüm izlemiş gibi oldum.Benim tavsiyem siz de benim hatama düşmeyin derim :D





KONUSU:

















Jang Geu Rim sanat lisesinde pop star olmak istemektedir ve bu hayali gerçekleşmiştir. Sanat lisesine gitmeye başlamıştır.


















Bir de kızımızın hayran olduğu idol vardır. Adı Tae Joon'dur ve kızımız artık onunla aynı okula gitmektedir. Ancak Tae Joon okulun en güzel kızına takıktır ve ne şanstır ki kızımız Geu Rim'de bu kızla aynı odada kalacaktır.
































Ancak kimsenin bilmediği bir şey vardır ki o da herkesin beğendiği Irene aslında bir erkektir ve gerçek adı da Hyun Woo'dur. Irene kılığındaki oğlumuz kimse erkek olduğunu anlamasın diye şimdiye kadar kimseyle konuşmamıştır. 



















Ancak kızımız Geu Rim geldiğinde dengeler bozulur ve oğlumuzun kılık değiştirdiğini anlar. İlk başta korksa da daha sonra Hyun Woo'nun kimliğinin anlaşılmaması için ona yardım eder ve her şey bittiğinde sevgili olurlar.


Dizi dediğim gibi 3 bölümlük ama izlemekten kaçınmayın seveceğinizi biliyorum. İyi Seyirler :D

Tanıtım Videomuz:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder