Translate

11 Haziran 2014 Çarşamba

Nail Shop Paris



















Bir süre önce izlediğim bir dizi. Sonu benim için her ne kadar tatmin edici olmasa da beğenerek izledim. Ancak sonu benim için tatmin edici olmadı dedim diye yanlış anlamayın sadece benim beklediğim şekilde bitmedi.  İyi Seyirler :D






KONUSU:

















Hong Yeo Joo bir yazardır. Bir kitabını bastırmayı isteyen şirkete gittiğinde anlaşamadan geri dönmüştür. Yazdığı kitabı internette yayınlayan Yeo joo'ya olumsuz yorumlar gelmiş ve taklitçi olduğu söylenmiştir.Kızımız eve gittiğinde taklit diyemeyecekleri bir kitap yazacağını söyler ancak aklına hiç bir şey gelmez.





















Ertesi gün metroda tren beklerken psikopatın biri kriz geçirir ve bir kadını rehin alır. Bu durum kızımızın dikkatini çekerken kahramanımız adamı etkisiz hale getirir.





















Olayın ardından Yeo Joo kahramanımızı takip eder ve çalıştığı yere gelir. Çalıştığı yerin ismi "Nail Shop Paris"dir. Burasının ne olduğunu anlamayan Yeo joo içeri girer.






















İçeri girdiğinde Alex'in erkek bir manikürcü olduğunu öğrenir. Onun psikopatı nasıl hareketsiz hale getirdiğini gören kızımız ilk başta hayal kırıklığına uğrasa da daha sonradan bunun hiç yazılmadığını düşünerek sevinir. 




















Salon'a erkek eleman arandığını öğrenince sırf Alex'in nasıl biri olduğunu öğrenebilmek ve hikayesini yazabilmek için erkek kılığına girer ve işe başlar. Ancak olaylar Yeo joo'nun beklediği gibi gitmeyecektir ve bir süre sonra yazdığı kitabında bir önemi kalmayacaktır. Çünkü Nail Shop Paris çalışanları ile bir sürü güzel anısı ve deneyimi olacaktır.


Dizi toplam 10 bölümden oluşuyor ve lütfen izlemeden geçmeyin seveceksiniz :)



TANITIM VİDEOMUZ:









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder