Translate

22 Haziran 2014 Pazar

Tree Of Haeven


















Dram sevenlere müjde onlara öyle bir dizi buldum ki anlatamam. Daha yeni bitirdim ve dürüst olmak gerekirse içimi burkan bir diziydi ki ben kolay kolay üzülmeyen insanlardanım. Eğer dram seviyorsanız kesinlikle izlemeniz gereken bir dizi.
NOT: Mendillerinizi yanınızda bulundursanız iyi olur :)





KONUSU:

















''Şimdi size Kar'la ilgili bir hikaye anlatacağım.Hayır,aslını söylemek gerekirse,Kar'da yaşamaya alışmış insanların hikayesini...Kar'la yatıp,Kar'la kalkan insanların hikayesini...'' Evet dizi böyle başlıyor. Hana'nın babası vefat etmiştir ve bu yüzden annesi tekrar evlenmiştir. Evlendiği adamın bir de oğlu vardır.

















İlk başta hiç anlaşamasalar da daha sonra birbirlerini anlamaya başlarlar ama Hana'nın üvey kardeşi 
Yoon-suh için basit bir kardeşi sevgisinden çok daha öte bir şeydir.



























Normalde hiç konuşmayan ve gülmeyen Yoon-suh'un güldüğünü görünce çok sevinen Hana'ya Yoon-suh açıldığında bunun yanlış bir şey olduğunu söyler ve her ne kadar kendisi de Yoon-suh'u sevse de onu orada bırakıp Tokyo'ya gider.
























Ancak hiç beklemediği Yoon-suh bir anda karşısına çıkınca hiç beklemediği şeyler olur ve tabii ki  de Yoon-suh ortaya çıkınca binbir türlü bela onunla gelecektir.




Dizi toplam 10 bölüm ama o 10 bölümde beni benden aldı. Emin olun izleyince ne dediğimi anlayacaksınız. İYİ SEYİRLER :)


TANITIM VİDEOMUZ:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder