Translate

21 Ekim 2015 Çarşamba

Webtoon Tanıtım




Merhaba arkadaşlar, bugün bir kaç aydır kullandığım ve çok hoşuma giden biraz manga vari biraz çizgi roman tarzında olan Webtoon ile ilgili sizlere bilgi vereceğim. 





İlk olarak bu web sitesine bakmanızı istiyorum eğer beğenirseniz yukarıdaki seçeneklerden herhangi biri ile kayıt olabilirsiniz. Tabii ki de kayıt olmak zorunda değilsiniz kayıt olmadan da okuyabilirsiniz ancak bölümü fazla olan webtoonlar da karışıklık olmaması için kayıt olmanızı tavsiye ederim.


Gelelim Webtoon'da neler olduğuna ve nasıl kullanılacağına....







İlk olarak başta da söylediğim gibi hem manga hemde çizgi romanları andıran bu sitedeki hikayelere haftalık yeni bölüm geliyor. Farklı türlerde bir çok hikaye olmasının yanı sıra bir dünya da hoşunuza gidecek hatta keşke animesi olsaydı diyeceğiniz bir dünya webtoon var.






Ayrıca Webtoon kurucuları demiş ki sadece bizim seçtiğimiz kişilerin hikayelerini yayınlamayalım isteyen bize çizimlerini göndersin biz bakalım beğenirsek onun da bir webtoon'u olsun. Eğer çiziminiz güzelse ve ben bunu yaparım boş vaktim var diyorsanız neden olmasın değil mi? Tek yapmanız gereken çizimlerinizi webtoon yaratıcılarına göndermek kim bilir belki hikayeniz ilk 10'a girer.






Şimdi siz diyeceksiniz ki "Arkadaşım sen bunu anlatıyorsun da bu site full ingilizce ben bunu nasıl okuyacağım?". Tabii ki onun da bir çözümü var. Webtoon yaratıcıları bu konuda hikayelerin fanlarından yardım alıyor. Nasıl mı?
Şöyle ki beğendiğiniz bir webtoon'u çevirmek istiyorsunuz yada türkçe okumak hemen o webtoonun tanıtım ve bölümler sayfasından "Translated By Fans" yazısının yanındaki yeşil "More+" yazısına tıklıyorsunuz ve altta açılan bölmede ki "Go Translate" yazısına tıklıyoruz.



Daha sonra açılan sayfada hemen alt kısımda "Language" yazısının yanında dil seçimi yapıyoruz ve burada en son türkçe'ye çevrilen webtoonları görüyoruz. Eğer belirli bir webtoon'u türkçe arıyorsanız bu adımdan sonra hemen sağında ki "Webtoon" yazısının yanından da webtoonumuzu seçiyoruz. Böylece hikayeyi türkçeye çeviren fanlar sayesinde bu webtoon'u okuyabilirsiniz. :)



Ek olarak eğer İngilizceniz yada herhangi bir diliniz iyiyse ve "Ya ben bu konuda iyiyim ama kendimi denemek istiyorum" derseniz bu sayfaya kaydolup çevirileri sizde yapabilirsiniz.

İyi eğlenceler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder