Translate

22 Mart 2014 Cumartesi

Supernatural



Şimdiye kadar hep Kore dizileri ve animeler yazmıştım. Şimdi de biraz Amerikan dizilerinden bahsedelim. Sizi bilmem ama ben Kore dizilerine izleyecek başka Amerikan filmi bulamadığımdan başlamıştım. Ve ilk Amerikan dizi yazıma da tabii ki akla ilk gelen Supernatural ile başlıyorum. Hadi dizinin konusuna geçelim :D




KONUSU:




















22 yıl önce Lawrance, Kansas'ta bilinmeyen bir sebepten ötürü bir evde yangın çıktı.























Ama asıl garip olan yangının çıkış şekli. Sam ve Dean annelerini bu yangında kaybetmişlerdir.Bu ufak bilgiden sonra günümüze dönüyoruz.


















Olayın üzerinden uzun bir süre geçmiştir ve Sam hayatına devam etmiştir. Kız arkadaşıyla yaşamaktadır ve hukuk okuyacaktır.Ailesiyle iletişimini kesmiştir. Her şeyin güzel olacağını hayatına devam edeceğini düşünür.





















Ancak kaderin kötü bir şakası gibi hiç bir şey tahmin ettiği gibi olmaz gecenin bir yarısı (seksi :D) kardeşinin geri döneceğini ise hiç düşünmemiştir.  




















Dean'in gelme sebebi babalarının uzun bir süre önce ava çıkması ve geri gelmemesidir. Sam'den yardım istemek için gelmiştir.Tabii ki de burada ki av durumu pek de normal değildir çünkü aslında Dean ve Sam'in babası bir avcıdır. Geceleri doğaüstü yaratıkları avlayan oradan oraya giden ve karısını neyin öldürdüğünü bulmak için sürekli hareket halinde olan bir adamdır ve buna takmıştır.























Babalarını bulmak için yola çıkarlar ama bunun yerine olayı çözerler ve babalarının onlara bir not bıraktığını öğrenirler. Sam davayı bitirip geri döndüklerinde ise çok büyük bir sürprizle karşılaşacaklardır.




Çok beğendiğim bir dizi ve eminim sizde beğeneceksiniz. Şimdiye kadar 9 sezon çıktı ve hala devam etmekte ancak 9 sezon çok ben izleyemem üşenirim demeyin. Çünkü bütün sezonları bir solukta izleyip Sam ile Dean Winchester'ı izlemek size büyük keyif verecek. Dizinin içinde sadece dram ve korku değil komedi de yer almaktadır. Sakın Kaçırmayın!!!


Tanıtım videolarımız:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder