Translate

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Bleach Seiyuuları Animenin Devamını İstedi




Bleach’in anime serisi sona erdiğinde şüphesiz ki en çok üzülenlerin arasında animenin seiyuuları vardı. BLEACH 13 BLADEs.’in piyasaya çıkışıyla birlikte kitapta başlıca seiyuuların yorumları da yer aldı. Kubo-sensei’yi tebrik eden ünlü seiyuular, animenin devam etmesini dilediklerini belirterek Bleach hayranlarının duygularına tercüman oldular.





Fumiko Orikasa (Kuchiki Rukia): Tebrikler Kubo-sensei. Her sayfa değiştirdiğimde çok etkileniyorum, içim bir garip oluyor. Gerçekten tüm diyebileceğim harika olduğu.

Noriaki Sugiyama (Uryuu Ishida): Tebrikler. Okurlarından biri olarak eserinin keyfini çıkarmaya devam edeceğim.








Kentarou Itou (Abarai Renji): Tebrik ederim. Bu 13 yıl çok çabuk geçti. Bir gün (mangadaki) “Souou Zabimaru” sahnesini (animede) seslendirmeyi çok istiyorum.

Yuki Matsuoka (Inoue Orihime): Orihime’nin bir parçası olmak harikaydı. Animenin son bölümünü asla unutamayacağım. O çekim sırasında göz yaşlarımı tutamadığımı ve mangayı okurken de ağladığımı hatırlıyorum. Animenin devamında Orihime’yi yeniden seslendirmeyi çok istiyorum. Bu umudumu devam ettirirken seni desteklemeye devam edeceğim.






Hiroki Yasumoto (Yasutora Sado): DE GIGANTE. BRAZO IZQUIERDA DEL DIABLO. LA MUERTE. Bunu hala yapabilirim, ne zaman isterseniz. Tebrikler.


Masakazu Morita (Kurosaki Ichigo): Kurosaki Ichigo olarak geçirdiğim uzun zaman benim için paha biçilmez. Umarım bu müthiş “badass” manga sonsuza dek parlamaya devam eder. Bankai!


Her ne kadar animenin devamının gelmeyeceğini içten içe bilsek de her zaman umut ederek bekliyoruz. Bununla birlikte sevgili seiyuularında bizimle aynı umudu taşıdığını ve aynı şeyi istediğini görünce daha çok sevindim. Kim bilir belki sevgili mangakamız Tite Kubo bize bir jest yapar ve özel bölüm çıkarır. Ne de olsa bu hepimizin en çok istediği şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder