Translate

27 Ağustos 2015 Perşembe

Ore Monogatari!! Live Action Filminin Uzun Videosu






Ore Monogatari!! live action filminin beklenen ilk uzun tanıtım videosu nihayet yayımlandı. Geçtiğimiz temmuz ayında ilk tanıtım videosu yayımlanan film 31 Ekim’de vizyona girecek.

  • Uzun tanıtım videosu





  • Kısa tanıtım videosu





Tanıtım videolarının en can alıcı ve komik sahnesi hiç şüphesiz Takeo’nun, Sunakawa’yı öpüşme pratiği yapmaya zorladığı sahne oldu. Filmin yayımlandığı sinemalarda ise izleyiciler için biletlerin yanında hediye olarak Takeo karakterinin yer aldığı takvimler dağıtılacak.






Ayrıca geçtiğimiz haftalarda Ore Monogatari!! anime serisinin seiyuuları ile bir araya gelen filmin baş rol oyuncuları Suzuki Ryohei, Sakaguchi Kentaro ve Nagano Mei yine filmin tanıtımı adına NTV kanalına bir röportaj verdi.





Film hakkındaki yorumlar şimdilik olumlu yönde görünüyor. Eguchi Takuya kadar olmasa da oyuncu Suzuki Ryohei’nin de “SUKI DAAAA!” haykırışı hiç fena değil. Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder