Translate

22 Nisan 2014 Salı

Banshee












Merhaba arkadaşlar uzun zamandır sizlerle bir şey paylaşamamıştım işin gerçeği sizinle paylaşacak kaliteli bir şey bulamamıştım.  Haneul sizin için Kore dizileri paylaşmaya çalışıyordu  ve nihayet sizlerin hak ettiği bir kaliteli dizi buldum. Umarım benim gibi sizlerinde hoşuna gidecektir. Bu dizide kimse göründüğü gibi değil.Haydi sizleri ekran başına alalım. İyi seyirler :D



Konusu:

















Adamımız 15 yıl elmas soygunundan hapis yattıktan sonra  dışarı çıkıyor ve beraber soygun yaptığı kız arkadaşını bulmak için yollara düşüyor.





















Tabii ki kız arkadaşını ve elmasların yerini bulmak için ilk bulacağı kişi Job  bilgisayar kurdu çok iyi bir hacker  ve en iyi dostu.























Ve eski sevgili  soygun arkadaşı  aşık olduğu kadını eski adıyla Ana yeni adıyla Carrie'yi bulur ama sevgilisi evlenmiş ve üstelik 2 çocuğu olmuştur.






İlk bölümde geçen bir olaydan sonra orayı size spoiler vermemek için yazmıyorum izleyerek görmelisiniz adamımız polis kimliğine bürünmek için arkadaşından yardım ister.




















Belediye başkanıyla konuştuğunda zaten davetiyeyle çağrıldığını öğrenir ve işe başlar.


Arkadaşlar karakter kafadan çatlak acayip pervasız hatta bir şerifin yerine geçecek kadarda deli.  Tabii böyle bir adam şerif olursa olacakları da siz düşünün artık. Ben seyrederken acayip keyif aldım.  Bazen gece  3'de yattım ardı ardına bölümleri seyretmek için uykumdan oldum. Diyaloglar muhteşem  komik ve eğlendirici  aksiyon, gerilim türü sevenler için KESİNLİKLE kaçırılmayacak bir dizi.

Tanıtım Videolarımız:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder