Translate

17 Eylül 2015 Perşembe

Shingeki no Kyojin: Chuugakkou’nun Yeni Tanıtım Videosu







Açılış şarkısı Linked Horizon tarafından seslendirilecek sonbahar sezonunun anime serilerinden Shingeki no Kyojin: Chuugakkou’nun yeni tanıtım videosu yayımlandı. Eren ve Jean karakterlerinin konuşmalarını duyduğumuz video serinin ilk bölümünden sahneler içeriyor.




Bir günlük… Shingeki no Kyojin: Chuugakkou’nun Güncesi: Eren ve Jean

Eren: Nihayet orta okula başlama zamanı geldi çattı!

Jean: Okul hayatından herhangi özel bir beklentim yok benim.

Eren: Benim yapmak zorunda olduğum bir şey var!

Jean: Neymiş o bakalım?

Eren: Yok edeceğim… Hem de hepsini!

Jean: Nasıl yok edeceksin onları?

Eren: İşte bununla!

Resimdeki Yazı: Onları mahvedeceğim!

Jean: Resmi Shingeki no Kyojin’in komedi hikayesi

Eren: Shingeki no Kyojin: Chuugakkou

Eren ve Jean: Ekimde yayına başlıyor!


Shingeki no Kyojin karakterlerinin duvarlar arasına sıkışmış okul hayatlarını ve devlerle maceralarını anlatan parodi-komedi türündeki anime, Shingeki no Kyojin’in 2. sezonunu bekleyen izleyiciler alternatif bir seri olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder