Translate

10 Mayıs 2014 Cumartesi

FARGO












Bu gerçek bir hikayedir. Anlatılan olaylar 2006'da Minesota'da gerçekleşmiştir .Hayatta kalanların isteği üzerine isimleri değiştirilmiştir. Ölülere olan saygımızdan dolayı gerisi olduğu gibi aktarılmıştır.

















                                                             


Lorne Malvo, çok sakin, soğukkanlı, katil psikopatımız insanları öldürmede ve gaz vermede bir numara. Her ne kadar dışarıdan çelimsiz ve zararsız görünse de görüp görebileceğiniz en tehlikeli insanlardan birisi.


















Lester  Nygaard sigorta poliçe satıcısı, pasif, ürkek ve korkak bir adam. Hayatta hiç bir şey başaramamış. Her zaman ezilmiş bir insan. Ve onu ezenlerin en başında da karısı geliyor.



















Molly Solverson, şerif yardımcısı, çok salak gibi görünen ancak göründüğünden daha zeki ve ufak detayları yakalayabilen biri. Bence ileri ki bölümlerde çok daha fazla dikkat çekecek olan bir karakter.






























Arkadaşlar açıkçası normalde böyle bir şey yapmam ama bu diyalog beni çok etkileyip tüylerimi diken diken etti. Bu yüzden size diziden küçük bir alıntı yapıyorum:


PM(Polis memuru): Ehliyet ve ruhsat lütfen.
LM(Lorne Malvo): O şekilde de yapabiliriz. Evraklarımı istersin. Benim arabam olmadığını, ödünç aldığımı söylerim ve gerisi meçhul. Böyle yapabiliriz. Veya arabana binip devam edebilirsin.
PM: Neden yapayım bunu?
LM: Çünkü bazı yollara girmemelisin.Çünkü haritalarda burada "Ejderhalar var." yazardı.Artık yazmıyor. Ama yazmaması, ejderha olmadığı anlamına gelmez.
(Polisin telsizinden gelen ses: Baba. Cevap ver baba. Tamam.)
PM: Arabadan inin lütfen bayım.
LM: Çocuğun kaç yaşında?
PM: Arabadan inin dedim.
(Telsiz: Baba, cevap ver. Tamam.)
LM: Dur sana olacakları söyleyeyim...Memur Grimly. Camımı kaldıracağım ve yoluma devam edeceğim. Sende evine, kızının yanına gideceksin ve birkaç yıl sonra onun yüzüne bakıp bir gece, bir yola girmemeyi seçtiğin için yaşadığını karanlık yerine aydınlığa doğru yürüdüğünü hatırlayacaksın. Anladın mı beni?
PM: Bayım...
LM: Camımı kaldırıyorum.


Der ve adamımız yoluna devam eder.


Tanıtım Videomuz:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder